پیام تسلیت سرپرست مرکز آموزش عالی شهدای مکه به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بسم رب الشهدا و الصدیقین ما در سالروز شهادت سردار دلها، شهید سپهبد سلیمانی یا به فرمودۀ خودش «سرباز ...
برگزاری آزمون فرهنگی مهارت آموزان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان- دی ماه 1401 برگزاری دورۀ یکسالۀ مهارتآموزی طی دو نیمسال تحصیلی به اجرا گذاشته میشود. از جمله دروسی که در پایان ...
برگزیده شدن دکتر علی صادقی_ عضو هیئت علمی مرکز آموزش عالی شهدای مکه- به عنوان پژوهشگر برترِ (علوم انسانی و هنر) یازدهمین جشنوارۀ ملی پژوهش و فناوری جناب آقای دکتر علی صادقی عضو هیئت علمی مرکز آموزش عالی شهدای مکه بدینوسیله استادان و مسئولان و کارکنان ...
پیام تبریک سرپرست مرکز آموزش عالی شهدای مکه به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو ضمن تسلیت ایام سوگواری یگانه بانوی دو عالم حضرت فاطمۀ زهرا (س)به واقع باید گفت که 16 آذر 1332 یک نماد است و باید ...
برگزاری دوره های آموزشی برای مهارت آموزان (ماده 28) در مرکز آموزش عالی شهدای مکه دانشگاه فرهنگیان در اجرای برنامۀ تحولی خود و در راستای تأمین معلمان کارآمد دارای صلاحیت چندساحتی و تراز ...
کلاس های حضوری درس «کاربست فن آوری در یادگیری» برای مهارت آموزان به اطلاع مهارتآموزان عزیز میرساند کلاس حضوری درس «کاربست فنآوری در یادگیری» طبق ...
برگزاری تریبون آزاد در مرکز آموزش عالی شهدای مکه یکی از زمینههایی که دشمن برای پیشبرد جنگ ترکیبی مورد توجه قرار میدهد، زمینههای اجتماعی و اقتصادی ...
برگزاری دورۀ کارورزی ویژۀ استادان و مدرسان در مرکز آموزش عالی شهدای مکه پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) در بیانی به قیمت یافتن آدمی به واسطۀ علم اشاره میکند و ...
مسابقۀ کتابخوانی کتاب «دغدغه های فرهنگی» مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رسول اکرم (ص): هر که راهی رود که در آن دانشی جوید، خدا او را به راه بهشت برد و به راستی فرشتگان برای طالب علم ...
ما همانیم که می خوانیم. به مناسبت سی اُمین سال هفتۀ کتاب و کتابخوانی حضرت علی (ع): به هر نسبت که دانش آدمی زیادتر میشود توجه خود را به نفس خویش افزون میکند و برای نیل به سعادت و ...
بازدید علمی- آموزشی دانشجومعلمان رشتۀ جغرافیای مرکز آموزش عالی شهدای مکه از مرکز هواشناسی و علوم جوّی تهران و مجموعۀ فرهنگی تاریخی نیاوران گروه علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان، مرکز آموزش عالی شهدای مکه در راستای سرفصل برنامۀ درسی و اهداف ...